مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-14اقتصادي

فارس من|افزایش 2.5 برابری زوار اربعین در بخش ناوگان اتوبوسی/ بلیت مهران موجود است


مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تاکنون 826هزار زائر از طریق ناوگان حمل ونقل اتوبوسی از سراسر کشور به سوی مرزهای چهارگانه اعزام شده اند، - داریوش باقرجوان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت اعزام و بازگشت زوار اباعبدالله (ع) از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اعزام و بازگشت زوار به حد تعادل و سربه سر رسیده است و ورود و خروج زوار در حال مساوی شدن است.

وی ادامه داد: روز گذشته در مرز مهران به ازای خروج 110 هزار نفر از زوار از کشور 103 هزار نفر از زوار هم از طریق این مرز به کشور وارد شدند، همچنین در مرزهای چزابه، شلمچه و خسروی این تعادل ورود و خروج در حال رخ دادن است و این نشان از برنامه ریزی زائران برای سفرهای اربعین دارد که ما از آنها تشکر می کنیم.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: با این وضع شرایط برای تأمین ناوگان مناسب تر خواهد بود زیرا ما آن حالت تعادل را داریم.

باقر جوان ادامه داد: تاکنون 826 هزار زائر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوسی از سراسر کشور به سوی مقاصد مرزهای چهارگانه اعزام کرده ایم و بازگشت زائران هم همان گونه که اعلام کردیم آغاز شده است؛ این رقم در بخش ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|افزایش 2.5 برابری زوار اربعین در بخش ناوگان اتوبوسی/ بلیت مهران موجود است

فارس من|افزایش 2.5 برابری زوار اربعین در بخش ناوگان اتوبوسی/ بلیت مهران موجود است